søndag 12. oktober 2014

Flower Power - uten blomster...

For en stund siden kjøpte jeg noen nøster Sirdar Summer Stripes, dette garnet består av 60 % bomull og
40 % akryl, så planen var å strikke noen kluter...
 
...men så var det meg og kluter da, det blir liksom aldri til at jeg setter i gang med det, jeg har fortsatt en påbegynt klut liggende, den er ca. 7 cm lang, og den blir nok aldri lengre heller.
 
Uansett, jeg kunne jo ikke bare la dette garnet bli liggende - hehe, hørt sånt, MYE av garnet mitt har det jo med å bli liggende ei god stund - for det er jo veldig mykt og godt, så noe måtte jeg da kunne bruke det til
 
 
 


 
 
Jeg bruker ofte skjerf, ja, omtrent fra august til mai uten å overdrive, så jeg lette litt rundt på ravelry og bloggland, og fant skjerfet Flower Power inne på bloggen Yarn Floozies.
 
Jeg har kuttet ut den midterste rapporten - blomstene - i mønsteret, for jeg ville ha bladmønsteret som hovedmønster, og jeg synes også bredden på skjerfet blir finere uten:




 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar