onsdag 23. juli 2014

Et skjerf i skyggen...

I går ettermiddag mens jeg satt i skyggen begynte jeg like godt på et skjerf, for sjansene er nok store for at det kommer dager da det trengs ;) Forhåpentligvis ikke riktig enda da....
 
 
Jeg fant mønsteret FionaDrops Design sine sider og garnet jeg bruker er Drops Delight
 
Jeg har justert bredden litt, fordi jeg ikke ville ha skjerfet så bredt som i mønsteret, jeg liker bedre at skjerf er lange. Nå er jeg ikke kommet så langt, og skal jeg ha det så langt som jeg gjerne vil, så blir det nok både vinter og vår før det er ferdig ;)
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det ble virkelig lekkert! :) Hvordan liker du Delighten??
    Gleder meg til å se det ferdig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Liker Delighten godt, jeg strikker med pinner nr 3,75 og det fyller godt ut for det. Og så er det jo så mykt og godt.
      Er redd dette vil ta litt tid, for idag strikket jeg plutselig videre på Spring Shoots sokkene, men godt å ha litt å veksle mellom ;)

      Slett