lørdag 5. juli 2014

Ship O'Hoy - sokker

Jeg har strikket to par Ship O'Hoy sokker som er et av de nyeste designene til Lillcat Design.
 
Disse sokkene ble gave til et par som begge fyller 50 år i år, og som nylig har kjøpt seg båt.
Det var egentlig litt av et sammentreff som gjorde at jeg begynte å strikke disse, for omtrent på samme dag som vi fikk invitasjonen til bursdagsfeiringen oppdaget jeg dette designet av Lillcat på siden hennes på Facebook, så da var det bare å sette i gang å strikke :)
 
Det ene paret - med blå bunnfarge - er strikket i Sisu og Silja på pinner nr 3, og det andre er strikket i Red Heart Sport Socks på pinner nr 2,75
 
 












 
 
 









 
 
 
Nok en gang ble dette et innlegg med mange bilder, og det er helt vanlig når det gjelder meg og det å velge ut hvilke bilder jeg skal bruke ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar